21 Kasım 2012 Çarşamba

İlk Hikayem - If I Never See Your Face



  • 129. Bölüm 


Aslı başladı, söze. ''Peki sen neden halen benim yanımdasın'' dedi. Onur anlatmaya
başladı. Sen hastalandığında anladım. ''Senden kaçamayacağımı, sana bir kötülük
yapamayacağımı o zaman seni sevdiğimi anladım'' dedi. Onur'un sormak
istedikler bitmemişti? Söze başlamıştı. ''Sen bavulunda ne saklıyordun benden'' dedi?
Aslı seninle ilk tanıştığımız zaman yoldaydık, yine! Ama kızgındık, o zaman dedi.
Onur; tamam devam et hadi dedi. Aslı da; işte o zaman, kolyeni düşürdün. ''Seni angut
Prens'' dedi. İşte o kolyeyi saklıyordum, senden dedi. Kolyeyi gösterdi.

Kara İnci

2 yorum:

  1. kızda ki romantikliğe bak yaa.. gerçi ben olsam bende saklardım o kolyeyi.. :)

    YanıtlaSil
  2. kim saklamaz ki ben saklamazdım kara inci saklardı ama

    YanıtlaSil