20 Kasım 2012 Salı

İlk Hikayem - This Summer's Gonna Hurt Like



  • 128. Bölüm 


Eve dönerken; akıllarındaki bütün soruları, birbirlerine sormaya kararlıydılar? ve
İlk önce Onur başladı. ''Aslı  sen neden çığlık attın'' dedi? ''Aslı da bir adamın 
arabayla uğraştığını söyledi. Onun için; çığlık attım ama, sonra kaçtı dedi! Onur:
 Tamam diyerek söze devam etti. Ben; senin neden nöbet geçirdiğini biliyorum dedi.
Ama anlamıyorum, seni. ''Bu olay neden bu kadar önemli senin için'' dedi. 
Aslı konuşmaya başladı! Neden mi önemli, çünkü? ''Sen benden intikam almak
istiyorsun dedi, açıkladı. Sen; Gülüm'ün sevgilisi değil miydin dedi? Onur o an
ne diyeceğini şaşırdı! Sadece kafasını, evet anlamında salladı. O zaman bende
senden uzak durmam gerektiğini anladım, ama? ''O arada nöbet geçirdim'' dedi...

Kara İnci

2 yorum: