29 Ocak 2015 Perşembe

NE KADAR?


31. ... 35. Kısımlar

Ama vardır, her durumun bir çıkış kapısı olduğu gibi... Takvim yılına, neden bu kadar takıldın sen? Haklı; biri biter, diğeri gelir. Zaman hem değerlidir, hemde basittir.Her koşulda, zamanın içinde kaybol. Say; bir, iki, üç... Yıl çabuk bitsin, ''on iki saat'' diye ayırım yapma! Engellerle dolu hayat, ya gerçek ya mecazi.Açılar, acılar kadarı ortaya koyar. Her yıl aynı olmayacak! Ama değişikler seni ne sonla tanıştıracak, ne de yaşamı anlamanı sağlayacak! ''Kim ne'' dedi, kime dedi?Her şeyden ne kadar gelirse gelsin, kabulüm. Sen '' haklıydın'' dese de, ne kadar haklılık doğruluk sürdürülebilir? Bilemedim! İki farklı dilimler olsa da, ''aynılık seni yakalar'' diyorum ben.Uçurtma hayatın değişti, umarın sonuçları iyi olur. Ben; aşkın kelime anlamına, tutundum galiba? Sonucu ne olursa olsun, ''istemiyorum'' demem, diyemem!

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder